واتساپ
social media

راهنمای انتخاب گوشواره

تاثیر شکل صورت در خرید گوشواره طلا

باید دقت داشته باشید که شکل صورت شما و حتی رنگ پوست شما در خرید گوشواره طلاتاثیر دارد. ایتدا باید تصمیم بگیرید که میخواهید با استفاده از گوشواره طلاصورت شما چکونه به نظر بیاید اینکه صورت گرد یا کشیده ای دارید , توپر یا استخوانی بودن صورت شما و اینکه آیا دوست دارید این شکل صورت شما حفظ شود , تقویت گردد و یا حتی متفاوت به نظر برسد را میتوان تا حدودی با استفاده از یک گوشواره ی مناسب کنترل کرد .

خرید گوشواره طلا گرد کوچک یا بزرگ، استفاده از گوشواره طلا آویز دار و کشیده با آویزهای بلند و یا کوتاه و …. تاثیر زیادی بر چگونه به نظر رسیدن صورت و آرایش شما دارد. حتی رنگ صورت و یا رنگ آرایشتان در انتخاب رنگ گوشواره طلا می تواند تاثیر داشته باشد اینکه رنگ پوست شما یا آرایش شما تیره یا روشن است، رنگ گرم و سرد و یا خنثی دارید و … میتواند در اینکه از گوشواره طلای زرد, سفید, رز گلد و … استفاده کنید اثر گذارد.

به طور کلی رنگ پوست شما یکی از آپشن های سیار مهم و تاثیر گذار در خرید گوشواره طلا و یا می توان گفت در خرید انواع مختلف زیورآلات ساخته شده با طلا دارد. شما باید یک بار رنگ و نوع پوست خود را شناسایی کنید و با توجه به نوع رنگ پوستتان بهترین گزینه را برای رنگ طلای مناسب خودتان انتخاب کنید. لبته لازم به یادآوریست که رنگ لباس شما هم می تواند در این انتخاب تاثیرگذار باشد. شما می توانید رنگ سنگ های به کار رفته در گوشواره طلای خود را نیز با رنگ لباس یا قسمتی از آن ست کنید این کار روشی هوشمندانه و زیرکانه برای دقت به جزئیاتیست که شاید در نگاه اول چشم مخاطب را خیره نکند ولی در ضمیر ناخود آگاه وی این حس را ایجاد می کند که هارمونی و همخوانی زیادی در ظاهر شما وجود دارد.

گوشواره طلا برای صورت های مربع شکل
در صورتی که شکل صورت شما مربع شکل است و دارای زوایای خاصی می باشد باید از خرید گوشواره طلا مربعی اکیدا خود داری کنید این مدل گوشواره باعث می شود صورت شما بزرگ و پهن تر به نظر برسد. گوشواره مناسب برای این افراد گوشواره طلا دارای منحنی می باشد. به طور مثال خرید گوشواره طلا دایره ای یا به شکل قطره که دارای انحنا هستند بسیار مناسب است فقط باید دقت داشته باشید ارتفاع گوشواره از چانه ی شما پایین تر نیاید زیرا باعث پهن و بزرگتر به نظر رسیدن صورت شما می شود. خوب است در خرید گوشواره طلای کادویی نیز این نکات رعایت شود تا فردی که این گوشواره را هدیه میگیرد بتواند از آن به خوبی استفاده کند.

گوشواره طلا برای صورت های دایره ای شکل
صاحبین صورت های دایره ای شکل و یا بیضی هایی با چانه ی کوتاه تر باید از گوشواره طلا کشیده استفاده کنند همچنین می توانند از گوشواره های بلند توخالی نیز برای ست کردن با لباس های مختلف بهره مند شوند. اگر هنگام خرید گوشواره طلای کادوی به شکل صورت مخاطبتان توجه بیشتری کنید میتوانید هدیه ای ارزشمند و در عین حال نشان دهنده ی میزان توجه و علاقه تان را با هدیه به او منتقل کنید لازم به ذکر است که خرید گوشواره طلا دایره ای شکل برای این افراد مطلقا ممنوع است زیرا این نوع گوشواره صورت این افراد یا شبیه توپ، گرد و حجیم نشان می دهند.

گوشواره طلا برای صورت های قلبی شکل
افراد با صورت قلبی شکل فک باریک و پیشانی پهن تری دارند آنها نباید از گوشواره طلا شبیه به صورت خود استفاده کنند و یا شما نباید برای این افراد چنین گوشواره ارا به عنوان طلایی کاویی انتخا کنید .خریدگوشواره طلا به شکل مخروط برای آنها مناسب نیست میتوان برای این افراد گوشواره های ظریف دایره شکل را توصیه کرد که ترکیب زیباتری ایجاد شود.

گوشواره طلا مناسب بری صورت های کشیده
افراد با صورت های کشیده باید از خرید گوشواره طلای کشیده و بلند پرهیز کنند یه طور کل در اکثر چهره ها استفاده از گوشواره طلا مشابه با شکل ظاهری صورت افراد باعث تقویت نوع و شکل صورت در نظر مخاطب می شود . برای افراد با صورت کشیده میتوان گوشواره های دایره ای شکل را پیشنهاد داد همچنین گوشاره های زاویه دار و مربعی نیز می توانند گزینه های خوبی باشند فقط باید توجه داشته باشید که طول این گوشواره ها نباید از چانه بلندتر و کشیده تر باشد .

همانطور که گفته شد انتخاب گوشواره ی مناسب یکی از مهم ترین بخش های آماده شدن برای حضور در جمع های مختلف است شاید بتوان گفت که گوشواره از مهم ترین انواع زیورآلاتی است که هر فرد استفاده می کند زیرا در وهله ی اول وقتی کسی به صورت شما نگاه می کند گوشواره ها اولین اکسسوری هستند که به چشم میخورند .

میتوان با کمی دقت و صرف حوصله و مطالعه و بررسی بهترین موارد موجود را با صرف هزینه ی مناسب خریداری کرد البته خوب است بدانید که استفاده ی همزمان چندین نوع از انواع زیورآلات برای بعضی موقعیت ها خیلی مناسب نیست و شاید فقط استفاده ی یکی از آنها کفایت کند . بعضی اوقات فقط یک جفت گوشواره طلا برای کامل کردن ظاهر شما کافیست و بهتر است از دست بند, گردنبند و … استفاده نکنید.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس